Využijte 10% SLEVU na nákup od 01.12. - 31.12.2018.
*** slevový kód: botteganaděluje ***
Garance DORUČENÍ DO VÁNOC pro objednávky přijaté do neděle 9. prosince.


ČASTÉ DOTAZY

 


Informace týkající se zboží
 
„Proč je cena vámi nabízeného značkového zboží tak nízká?“
Naším hlavním prodejním artiklem jsou kabelky, boty a drobné módní doplňky z právě dobíhajících nebo starších kolekcí předních módních domů, které je ve značkových kamenných obchodech střídáno zbožím pro aktuální sezónu. Všechny produkty v online butiku BOTTEGA je tak možné pořídit za velmi přijatelné ceny někdy až s 40% slevou oproti původní prodejní ceně v evropských kamenných prodejnách.
 
„Jak poznám, že je zboží opravdu originál?“
Záruka autenticity zboží je pro nás velmi důležitá, a proto jsme v tomto ohledu nanejvýš transparentní. Všechny produkty v butiku BOTTEGA jsou 100% autentické. Všechny námi nabízené produkty jsou označeny unikátním kódem o svém původu typu EAN (International Article Number) nebo UPC (Universal Product Code).
 
„Jak mohu zjistit bližší informace o zboží?“
Ať už se váš dotaz týká našeho zboží, plateb nebo dopravy, neváhejte nás prosím kontaktovat telefonicky nebo emailem.
 
 
Vyřízení objednávky
 
„Kdy se dozvím, že má objednávka proběhla v pořádku?“
Jakmile dokončíte svůj nákup, obratem obdržíte na vámi uvedený email potvrzení o úspěšném dokončení objednávky.
 
„V objednávce došlo k omylu, je možné ji opravit? Pokud ano, jak?“
Nebojte se, pokud jste se při realizaci objednávky zmýlili, neváhejte nás kontaktovat emailem nebo telefonicky, společně to napravíme.
 
„Chci koupit zboží ve velikosti, kterou nemáte skladem. Kdy bude mnou požadovaná velikost opět naskladněna?“
Protože nabízíme outletové zboží z originálních kolekcí světových značek v omezené produkci, termín naskladnění zboží není možné zaručit. Doporučujeme vám proto pravidelné sledování naší aktuální nabídky.
 
 
Doručení zboží
 
„Kdy se dozvím, že je zboží na cestě ke mně?“
Jakmile vaši objednávku začneme připravovat k expedici, zašleme vám email s informacemi o doručení zboží a odkaz ke sledování zásilky.
Stav své objednávky také můžete sledovat v sekci „Moje objednávky“. Pro využívání této funkce je však nutná registrace.
 
„Jak dlouho trvá doručení zboží?“
Snažíme se doručit zboží v nejkratší možné lhůtě a bez zbytečného prodlení. Veškeré zboží nabízené v online butiku BOTTEGA pochází z externích skladů v zemích EU, doba doručení je proto obvykle 7 pracovních dnů. Přibližné datum doručení můžete nalézt v popisu produktu.

„Jaké jsou poplatky za doručení zboží, tedy doprava a balné?“
Žádný poplatek navíc k výši ceny zboží dle objednávky neúčtujeme! GARANTUJEME DOPRAVU ZDARMA na území ČR i na Slovensko!
 
„Zasíláte zboží i mimo ČR?“
Ano, zboží v současnosti zasíláme i na Slovensko, a to bez zbytečných poplatků. Garantujeme dopravu zdarma také na Slovensko! Obvyklá doba doručení na Slovensko je 9 pracovních dnů, tedy o 2 pracovní dny delší, než jak je uvedeno v popisu produktu.
 
 
Platby

„Jakým způsobem je možné objednávku uhradit?“
Sami si vyberete, jakou formu úhrady své objednávky zvolíte. V online butiku BOTTEGA je možné platit elektronicky prostřednictvím platební brány GoPay (platební kartou, online bankovní platbou), pomocí služby PayPal nebo na dobírku.

BOTTEGA jde s dobou...preferujeme moderní, rychlý a bezpečný způsob platby prostřednictvím online platebních metod:

  • PLATEBNÍ KARTA
  • BANKOVNÍ PŘEVOD
  • PAYPAL
Svou objednávku také můžete uhradit až při převzetí zboží od přepravce tzv. na dobírku:
  • DOBÍRKA
 
„Kdy dostanu své peníze zpět v případě, že se rozhodnu zboží vrátit odstoupením od kupní smlouvy?“
Pokud se rozhodnete zboží dle vaší objednávky (nebo její část), vrátit zpět odstoupením od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, kupní cenu (nebo její část) včetně nákladů spojených s dodáním zboží vám bez zbytečného odkladu vrátíme zpět na váš účet (nebylo-li dohodnuto jinak), a to obvykle do 2 pracovních dnů ode dne obdržení zboží na adresu našeho sídla. Nejpozději však v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od oprávněného odstoupení od smlouvy dle § 1829 a násl. občanského zákoníku. Berte prosím na vědomí, že veškeré náklady na poštovné při odstoupení od kupní smlouvy nese kupující a to v plné výši v souladu s článkem 4 Všeobecných obchodních podmínek provozovatele.
 
 
Vrácení zboží
 
„Za jakých podmínek je možné zboží vrátit?“
Od koupě je možné odstoupit odstoupením od kupní smlouvy, a to bez udání důvodu v zákonné ochranné lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží a při splnění veškerých zákonných a obchodních podmínek provozovatele v souladu s článkem 4 Všeobecných obchodních podmínek provozovatele. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná dnem doručení posledního zboží z vaší objednávky, byla-li rozdělena.
 
„Jak mám postupovat, jestliže chci zboží vrátit odstoupením od kupní smlouvy?“
Přejete-li si zboží vrátit zpět odstoupením od kupní smlouvy, postupujte prosím následujícím způsobem:

• Bez zbytečného odkladu a v zákonné 14denní lhůtě nás prosím informujte o vašem záměru odstoupit od kupní smlouvy, a to zasláním oznámení na email provozovatele online butiku BOTTEGA info@bottega.cz

• Pečlivě vyplňte tento
formulář: Odstoupení od smlouvy

• Zboží vložte do vhodného sáčku a/nebo krabice a společně s vyplněným formulářem zašlete vámi zvoleným přepravcem na naši adresu:

Online butik BOTTEGA
3D PROJEKT s.r.o.
Palackého 1094/72
702 00 OSTRAVA 

Zboží musí být vráceno kompletní, prokazatelně nepoužité a nepoškozené, v původním obalu se všemi visačkami. V opačném případě vzniká provozovateli online butiku BOTTEGA nárok na náhradu škody a vrací kupujícímu sníženou kupní cenu zboží v souladu s článkem 4 Všeobecných obchodních podmínek provozovatele. Berte prosím na vědomí, že veškeré náklady na poštovné při odstoupení od kupní smlouvy nese kupující a to v plné výši v souladu s článkem 4 Všeobecných obchodních podmínek provozovatele. 

„Je možné vyměnit zboží za zboží?“
Výměna zboží za zboží není bohužel možná. Pokud si přejete změnit velikost objednaného zboží, pošlete jej zpět na naši adresu, a vytvořte novou objednávku s požadovanými parametry zboží. V případě, že zboží s požadovanými parametry v online butiku BOTTEGA nenajdete, nemáme jej bohužel nadále k dispozici. 
 

Reklamace
 
„Domnívám se, že jsem obdržel vadné zboží. Jak mám tuto situaci řešit?“
Naším primárním přáním je spokojený zákazník. Provozovatel online butiku BOTTEGA odpovídá za dodání bezvadného zboží. Pokud se však domníváte, že vaše objednávka není v pořádku, zboží můžete reklamovat.
Reklamační řád online butiku BOTTEGA se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy a obchodními podmínkami v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek provozovatele, viz. Reklamační řád.

Top